درباره کارخانه لوله و پروفیل گل نرده بیشتر بدانیم ...

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده در سال 1361 و با هدف اولیه تولید قوطی های پرسی، توسط مدیریت محترم آقای علی قراگوزلو تاسیس شد.
 از سال ۱۳۷۱ با توجه به نیازهای کشور اقدام به وارد کردن ماشین آلات لوله و پروفیل نمود. در حال حاضر این کارخانه قادر است سالیانه ۱۰۰.۰۰۰ تن انواع پروفیل های ساختمانی، قوطی مربع و مستطیل، لوله سیاه صنعتی و مقاطع را فقط در یک شیفت کاری بر اساس استانداردهای موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید کند. همچنین در آینده نزدیک خطوط تولید لوله های صنعتی و گازی این کارخانه نیز به بهره برداری می‌رسد. واحد ماشین سازی و قالب سازی این شرکت افتخار دارد که ۱۰۰% قطعات مورد نیاز کارخانه را طراحی و تولید می‌کند. 
بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و کادر متخصصین مجرب باعث گردیده این شرکت بتواند محصولات خود را با کیفیتی برتر به مشتریان عرضه نماید.

اجرای سیاست‌های توسعه بازار این شرکت باعث گردیده تا این شرکت در حوزه های مختلف بازار همچون انرژی، ساخت و ساز و خودروسازی حضور موفق و رشد پایدار را تجربه نماید. هم‌اکنون محصولات این شرکت در این صنایع کلیدی کاربردهای وسیعی همچون: لوله‌های گاز، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیکلت و همچنین انواع پروفیل‌ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا می‌باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.